Základy tvorby
Základy tvorby
Nahrávka hlasu
Předtím opravdová animace začne, předběžný zvukový doprovod nebo “dráha škrábnutí” je zaznamenána, tak že animace může být více přesně synchronizovaná ke zvukovému doprovodu. Daný pomalý, metodický způsob ve které tradiční animaci je produkován, to je téměř vždy snadnější synchronizovat animaci k předcházejícímu zvukovému doprovodu než to má synchronizovat zvukový doprovod k předcházející animaci. Vyplněný karikaturní zvukový doprovod bude představovat hudbu, zvukové efekty a dialog vykonávaný herci hlasu. Nicméně, dráha škrábnutí používala během animace typicky obsahuje jen hlasy, nějaké hlasité písně že charaktery musí zpívat společně k, a dočasné hudební skóre sleduje; konečný výsledek a zvukové efekty jsou přidáni v poště-výroba.
V případě většiny pre-1930 zvuk oživil karikatury, zvuk byl pošta-synched; to je, zvukový záznam byl zaznamenán po filmu elementy byly dokončeny tím, že sleduje film a vykonává dialog, hudbu a požadované zvukové efekty. Některá studia, nejvíce pozoruhodně Fleischer studia, pokračoval posílat-synch jejich karikatury pozdnější, který počítal s přítomností “mumlal inzerát-libs” dar v mnoho Popeye námořník a Betty Boop karikatury. Ačkoli doslova celá animace Američana je nyní pre-synched (a byl od třicátých lét), skoro celá animace Japonce (anime) je pošta-synched.
Animatics
Často, animatic nebo kotouč příběhu je dělán po zvukový doprovod je vytvořen, ale předtím plná animace začne. An animatic typicky sestává z obrazů storyboard synchronizovaného s zvukovým doprovodem. Toto dovolí animators a ředitele k práci ven nějaký skript a záležitosti načasování, které mohou existují po proudu storyboard. Storyboard a zvukový doprovod jsou doplněni jestliže nutný, a nový animatic může být vytvořen a zhodnocený s ředitelem až do storyboard je zdokonalen. Stříhání filmu u stádia animatic předejde animaci scén, které by byly vydané ven filmu; jak tradiční animace je velmi drahý a časově náročný proces, vytvářet scény to bude nakonec být vydané ven vyplněné karikatury je přísně rušen.
Disign a načasování
Jakmile animatic byl schválený, to a storyboards jsou poslány k návrhovým oddělením. Návrháři charakteru se připravují listy modelu pro všechny důležité charaktery a podpěry ve filmu. Tyto listy modelu se ukážou jak charakter nebo objekt dívá se od palety úhlů s paletou póz a výrazy, tak že celé pracování umělců na projektu může doručit soustavnou práci. Někdy, malé sochy známý jak maquettes smět být produkován, tak že animator může vidět co charakter vypadá jako ve třech rozměrech. Současně, kadeřníci pozadí bude dělat podobnou práci pro nastavení a umístění v projektu, a výtvarní redaktoři a kadeřníci barvy bude určovat styl umění a barevná schémata být používán.
Zatímco design se děje, ředitel načasování (kdo v mnoha případech bude být hlavní ředitel) bere animatic a analyzuje přesně jaké pózy, kreslení a činnosti rtu budou potřebovaní na jakých rámcích. An list projevu (nebo X-list v krátkosti) je vytvořen; toto je tištěný stůl, který rozebere akci, dialog a zdravý rám-- rám jako průvodce pro animators. Jestliže film je umístěný více silně v hudbě, list baru smět být připraven navíc k nebo místo toho X-list. Listy baru ukazují vztah mezi filmovou akcí, dialog a aktuální notový záznam používaný ve skóre.
Nákres
Nákres začne po designech být vyplněný a schválený ředitelem. Uspořádávací proces je souznačný s vykrýváním výstřelů kameramanem na živě-akční film. To je tady že zadní uspořádávací umělci určují úhly kamery, cesty kamery, osvětlení a stínění scény. Charakteroví uspořádávací umělci budou určovat majora pózy pro charaktery ve scéně a vůle nakreslí obrázek ukázat každou pózu. Pro krátké filmy, nákresy charakteru jsou často zodpovědnost ředitele.
Kreslení nákresu jsou spojena do animatic, používání X-list jako průvodce. Jednou animatic je tvořen všech kreslení nákresu, to je voláno Leica navine. Termín pochází ze studia Disneye ve třicátých létech, od rámu formát používal Leica kamerami.
Animovaný film
V tradičním animačním procesu, animators začne sekvencemi kreslení animace na listech papíru dírkovaného k záchvatu bary věšáku v jejich stolech, často používajících barevných tužkách, jednom obraze nebo “rámci” v době. A animator klíče nebo animator vedení udělá klíčové nákresy (“klíč” ve smyslu “důležitý”) ve scéně, používat nákresy charakteru jako průvodce. Animator klíče kreslí dost rámců vysvětlit hlavní body akce; ve sledu podtrhávání charakteru přes mezeru, animator klíče mohou kreslit rám s povahou, zatímco on má skočit, dva nebo více rámců jak charakter je létání vzduchem a rámec pro přistání charakteru na druhé straně mezery.
Načasování je důležité pro animators kreslit tyto rámy; každý rám musí odpovídat si přesně co se děje ve zvukovém doprovodu v tomto okamžiku rám se objeví nebo jinde rozpor mezi zvukem a vizuální vůle jsou rozptylující k obecenstvu. Například, v vysoce-rozpočítat výroby, rozsáhlé úsilí je dáváno v výrobě jistě charakter mluvení je zápasy úst ve formě znít jako herec toho charakteru produkuje jak on nebo ona mluví. (Výroba zkoušky “ah,” “ooh” a “ee” zní ven hlasitě, a poznámka jak vaše ústa budou podvědomě tvořit odlišnou podobu pro každý zvuk; dobré animators musí platit pozornost takovým zdánlivě triviálním věcem).
Jak oni pracují na scéně, animator klíče bude obvykle se připravovat test tužky scény. Test tužky je předběžná verze finální oživené scény; kreslení tužky jsou rychle fotografoval nebo rozkládal a synced s nutnými zvukovými doprovody. Toto dovolí animaci být zhodnocen a zlepšil dříve předávat práci k jeho animators asistenta, kdo bude jít přidat detaily a některé ty chybějící rámce ve scéně. Práce animators asistenta je zhodnocena, tužka-testoval, a korigoval až do čelné pozice animator je připravený se setkávat s ředitelem a mít jeho scénu sweatboxed, nebo zhodnocený ředitelem, producent, a jiný klíčový tvořivý tým členové. Podobný storyboarding stádiu, animator může být vyžadován k re-dělat scénu mnoho časů před ředitelem schválí to.
V vysoce-rozpočet oživil výroby, často každá hlavní postava bude mít animator nebo skupina animators pouze se oddala vykreslení té postavy. Skupina bude vyrobená nahoru jednoho řídícího animator, malá skupina klíče animators a větší skupina asistenta animators. Pro scény kde dva charaktery se ovlivňují, animators klíče pro oba charaktery určí kterou povahu “vede” scéna a ten charakter budou natažení nejprve. Druhý charakter bude oživený reagovat na a podporovat akce “vedoucího” charakteru.
Jednou animace klíče je schválena, animator vedení předá scénu na k oddělení očištění, smířil se animators očištění a inbetweeners. Animators očištění vezmou čelnou pozici a pomocný animators je kreslení a stopa je na novém listu papíru, přijímat péči včetně všech daru detailů na originálních modelových listech, tak že to vypadá, že jedna osoba oživila celý film. Jmeno inbetweeners bude se krátit kterákoliv rámy jsou ještě chybějící mezitím jiný animators je kreslení. Tato procedura je volána tweening. Výsledná kreslení jsou znovu tužka-testoval a sweatboxed dokud ne oni se setkají se schválením.U každého stádia během animace tužky, schválená předloha je spojena do Leica kotouče.
Tento proces je stejný pro oba animace charakteru a animace speciálních efektů, který na nejvíce vysoký-výroby rozpočtu jsou oddělány oddělená oddělení. Animators efektů oživit něco to se pohybuje a je ne charakter, včetně podpěr, vozidel, strojního zařízení a jevů takový jako oheň, déšť a exploze. Někdy, místo kreslení, množství speciality procesy jsou zvyklé na produkční speciální efekty v kreslených filmech; déšť, například, byl vytvořen ve filmech Disneye protože pozdní-třicátá léta tím, že filmuje pomalý záznam vody na předku černého pozadí, s výsledným filmem superponovaným přes animaci.
Pozadí
Zatímco animace je dělána, umělci pozadí bude malovat soubory přes kterého akce každého oživeného sledu bude konat se. Tato pozadí jsou obecně dělána v gouache nebo akrylové barvě, ačkoli některé oživené výroby mají použitá pozadí dělaná v vodovce, olejová barva, nebo dokonce crayon. Umělci pozadí následují velmi blízko práce zadních uspořádávacích umělců a kadeřníci barvy (který je obvykle překládán do pracovního sešitu k jejich použití), tak že výsledná pozadí jsou harmonická tónem se designy charakteru.
Tradiční inkoust, barva a kamera
Jakmile očištění a mezitím kreslení pro sekvenci jsou dokončena, oni jsou připravení na fotografování, proces známý jak inkoust-a-barva. Každé kreslení je pak převedené z papíru k tenkému, jasnému listu plastu nazvaný cel, tak nazvaný protože oni byli jednou rozlišeni filmu (octan je nyní používán). Náčrt kreslení je inked nebo kopíroval na cel a gouache nebo podobný druh barvy je používán na opačných stranách cels přidat barvy ve vhodných odstínech. V mnoha případech, charaktery budou mít víc než jedno barevné schéma přiřazené k nim; použití každý závisí na náladě a osvětlení každé scény. Průhledná kvalita cel počítá s každou postavou nebo objektem v rámci být oživený na různé cels jak cel se jednou povahou mohou být viděni pod cel jiný; a neprůhledné pozadí bude viděné pod všemi cels.
Kamera používala pro střelbovou tradiční animaci. Viz též obraz antény.Když celá sekvence byla přenesená do cels, proces fotografování začne. Každý cel zapojený do rámce sekvence je položen nad každým jiný, s pozadím u dna zásobníku. Kus skla je snížen na předloze v rozkazu srovnat nějaké nepravidlenosti a složený obraz je pak fotografován zvláštní animační kamerou, také nazýval řečniště kamerou. Cels jsou odstraněny a proces opakuje pro příští rám až do každého rámu ve sledu byl fotografován. Každý cel má díry registrace, malé díry podél vrcholu nebo spodního okraje cel, který dovolit cel být umístěn na korespondenčních věšákových barech před kamerou zajistit, že každý cel se ztotožní s tím před tím; jestliže buňky nejsou souosé v takový způsob, animace, když hrál si na plnou rychlost, se objeví “neklidný.” Někdy, rámce mohou potřebovat být fotografován více než jakmile, aby realizoval superimpositions a jiné efekty kamery. Pánve jsou vytvořeny jeden pohybovat kamerou, cels nebo pozadími krok po kroku přes posloupnost rámců.
Jak scény vyjdou finálního fotografování, oni jsou spojeni do Leica kotouče, brát místo animace tužky. Jakmile každá sekvence ve výrobě byla fotografovaná, finální film je poslán pro vývoj a zpracování, zatímco finální hudba a zvukové efekty jsou přidaní ke zvukovému doprovodu. Znovu, editace je obecně ne oddělaná animace, ale jestliže to je vyžadováno to je děláno v tomto okamžiku dříve, než finální tisk filmu je připravený na opakování nebo vysílání.
Digitální inkoust a barva
To by mělo být si všiml toho skutečný “tradiční” inkoust-a-proces barvy je už ne v použití nějakými hlavními oživenýma výrobami v současnosti. Aktuální proces, nazvaný “digitální inkoust a barva,” je stejný jak tradiční inkoust a barva dokud ne po animaci kreslení jsou dokončena; místo toho, aby byl přenesený do cels, kreslení animators jsou načítaná do počítač, kde oni jsou barevní a zpracovaní používat jednoho nebo více palety sad programů. Výsledná kreslení composited v počítači přes jejich příslušná pozadí, který také byli načítaní do počítač (jestliže ne digitálně namalovaný), a počítač dodá finální film jednoho vyvážení digitální video soubor, používat video kazetový magnetofon nebo tisk k používání filmu vysoce-rozlišovací výstupní zařízení. Použití počítačů počítá s snadnější výměnou předlohy mezi odděleními, studia, a vyrovnat země a kontinenty (v nejvíce levný Američan oživil výroby, velikost animace je vlastně hotová animators pracováním v jiných zemích, včetně Koreje, Japonsko, Singapur, a Indie).
Poslední hlavní celovečerní film k užívacímu tradičnímu inkoustu a barva byli Studio Ghibli je Princezna Mononoke (1997); poslední oživená série dělat tak byl Ed, Edd n Eddy. Digitální inkoust a barva byla v použití u rysa Walta Disneye animace od roku 1989, kde to bylo užité na finální duhový výstřel v Malá mořská panna. Všichni subsequent Disney animované rysy byly digitálně inked-a-maloval, používat Disneyova proprietární velká písmena (animace počítače systém výroby) technologie, rozvinutý primárně bývalým partnerem Pixar. Většina jiných studi používá jeden z množství jiných špičkových softwarových balíků takový jako Toonz nebo Toon rozmachové studio, Animo, americká animace a vyrovnat spotřebitele-aplikace úrovně takový jako Macromedia blesk.
Techniky
Tento obraz se ukáže jak dva průhledné cels, každý s odlišná charakteristika kreslená na nich a neprůhledné pozadí jsou fotografováni spolu tvořit složený obraz.Cel je důležitá inovace k tradiční animaci, zatímco to dovolí některé části každého rámu být opakován od rámu k rámu, tak šetřit práci. Jednoduchý příklad by byl scéna se dvěma charaktery na obrazovce, jeden z kterého je mluvení a jiné postavení ticho. Protože druhý charakter nepohybuje se, to může být vystaveno v tomto scénovém použití jediného jednoho nákresu, na jeden cel, zatímco rozmanitá kreslení na rozmanitých cels budou použitá oživit charakter mluvení.
Pro více komplexní příklad, zvážit to, sekvence ve kterém dívka poštve talíř na stůl. Stůl bude zůstávat ještě pro celou sekvenci, tak to může být kresleno jako součást pozadí. Talíř může být kreslen spolu s charakterem jak charakter umístí to na stole. Nicméně, po talíři je na stole, talíř bude už ne se pohybovat, ačkoli dívka bude pokračovat k pohybu jak ona stáhne její paži od talíře. V tomto příkladě, po dívka položí talíř dole, talíř může pak být natažený na odděleném cel od dívky. Další rámce budou uvádět nové cels dívky, ale talíř nemusí být překleslen jak to se nepohybuje; stejný cel talíře mohou být použity v každém zůstávat rámcem že to je ještě na stolu. Cel barvy byly vlastně vyráběl v zastíněných verzích každé barvy kompenzovat zvláštní vrstvu cel přidaného mezi obrazem a kamery, v tomto příkladě ještě talíř by byl namalovaný mírně bystřejší kompenzovat bytí snížil jednu vrstvu.
Ve velmi časných karikaturách dělaných před použitím cel, takový jak Gertie Dinosaur (1914), celý rám, včetně pozadí a všech charakterů a položek, byl kreslen na jediném listu papíru, pak fotografoval. Všechno muselo být překleslen pro každý rám obsahovat činnosti. Toto vedlo k “neklidnému” vzhledu; představovat si, jak vidí sled obrázků hory, každý mírně odlišný od jednoho soudního řízení to. Pre-cel animace byla později zlepšená použitím technik jako lomítko metoda vynalezla Raoul Barre; pozadí a oživené objekty byli kresleni na oddělených dokladech.
Rám byl dělán tím, že odstraní všechny prázdné části dokladů kde objekty byly kresleny před bytím umístěným nad pozadími a konečně fotografoval. Cel animační proces byl vynalezen Earl Hurd a John Bray v 1915.
V nižší-rozpočítat výroby, tato “zkratka” je používána ve větší funkci. Například, ve scéně ve kterém muž sedí v židli a mluví, židle a skupina muže mohou být stejní v každém rámu; jen jeho hlava je překleslena, nebo možná dokonce jeho hlava zůstane stejná, zatímco jen jeho ústa se pohybují. Toto je znáno jak limitoval animaci. Proces byl propagován v teatrálních karikaturách UPA a použitý ve většině animaci televize, obzvláště to Hanny-Barbera. Konečný výsledek nevypadá velmi živouce, ale je levný produkovat, a proto dovolí karikaturám být dělán na rozpočtech malé televize.
Animace speciálních efektů
Vedle tradičních oživených charakterů, objektů a pozadí, mnoho jiných technik je používáno vytvořit zvláštní elementy takový jako kouř, blesk a “kouzlo”, a dávat animaci oběcně zřetelný vzhled.
Pozoruhodné příklady mohou být nalezené ve filmech takový jak Fantazie, Malá mořská panna a Tajemství NIMH. Dnes speciální efekty jsou většinou hotové s počítači, ale dříve oni museli být dělán po ruce. To vyvolá tyto účinky, animators použil různé techniky, takový jako suchý kartáč, fixírka, dřevěné uhlí, mastná tužka, animace backlit nebo, v průběhu toho, jak střílí, kameraman používal rozmanité projevy se šířícími se obrazovkami, prosakuje nebo krystalizuje. Například, Souprava louskáčku segment v Fantazie má víla sekvenci kde tečkované cels jsou používány, vytvářet měkký pastelový pohled.
Komentáře
Přehled komentářů
娛樂城
gạch ốp lát
(VernonAwaxy, 5. 5. 2022 17:23)
gạch ốp lát, thiết bị vệ sinh, cửa hàng nội thất
Text: Nội thất Tiến Khôi chuyên kinh doanh các mặt hàng gạch ốp lát, thiết bị vệ sinh, các loại mái ngói, thiết bị điện năng lượng Địa chỉ: 91 Đường Nguyễn Đệ, Phường An Hòa, Quận Ninh Kiều, TP Cần Thơ, SĐT: 0936565654, 0826565654, Website: noithattienkhoi.vn
горячая линия или как написать в службу поддержки
(RobertSleva, 5. 5. 2022 5:55)
горячая линия или как написать в службу поддержки
https://xn----7sbiwaqpds4e7dcf.xn--p1acf/
https://горячая-линия.рус/
직통 전화 기술
(VernonAwaxy, 4. 5. 2022 12:27)
정말 지긋지긋하게도 코로나가 계속해서 변이에 변이를 하고 그 사태가 길어짐에 따라 갈수록 경제도 악화되고 소상공인은 물론, 여러 직종에 종사하시는 분들 역시 그 피해가 점점 커지고 있습니다.
그로 인하여 여러가지 신용대출, 담보대출, 무담보대출, 무직자대출은 물론이고
다양한 카드론이나 캐피탈등을 이용한 대출 역시나 많아지고 있습니다.
하지만 문제는 여러 대출을 알아보더라도 대출 조건이 안되서 부당하게 높은 이자로
불법 대출을 이용하거나 여러 인증되지 않은 캐피탈등을 통해 자금을 구하시는 분들도 많습니다.
하지만 그러한 불법 대출도 있겠지만 요즘들어 새로이 자금을 마련할 수 있는 방법인 '폰테크'를 이용하시는 분들이 많아 지셨는데요 이 '폰테크'라는 것에 대해서 알아보겠습니다.
우선적으로 어떠한 일을 진행함에 있어서 제일 중요한건 당연히 '업체'입니다.
어떠한 업체를 이용하느냐에 따라 그 일의 결과가 달라지기 때문이죠
폰테크 역시 어떤 업체를 이용하느냐에 따라서 그 결과가 달라집니다.
그래서 다른 여러 곳들을 비교해 보고 찾은 가장 핫한 업체인 '다이렉트 폰테크'라는 곳을 소개해
드리겠습니다.
제일 중요한 '매입가'와 '안정성'의 조화가 잘 맞아 떨어지면서 가성비가 가장 좋은 업체이기 때문에
선택을 했습니다.
요즘 코로나로 인한 규제가 예전 보다는 많이 풀렸지만 그래도 아직 안심하기엔 상황이 좋지 않아
대면이나 방문하기를 꺼려하시는 분들을 위해 비대면을 통한 방식으로도 진행이 가능하며,
직접 매장에 방문하여 진행도 가능하고, 출장매입 또한 가능한 업체입니다.
무엇보다 제일 중요한건 다이렉트 폰테크는 당연히
정식 사업자등록 업체
사전승낙서 발급 업체
직접 매장을 운영하고 있는 업체
이 세가지를 모두 충족하는 업체 입니다.
만일 이 세가지가 모두 충족되지 않은 업체에서 진행을 할 경우 여러가지 불상사가 발생합니다.
더군다나 비대면 같은 경우에는 소중한 고객의 정보를 이용하여 추후 요금폭탄이나 추가개통으로 인해
사기를 입는 분들도 많고 심지어 개통 후 돈을 못받는 경우도 있으니 조심하셔야 합니다.
다이렉트 폰테크를 이용하시는 분들의 이점은
타 업체와 비교, 안정성 비례 가장 높은 매입가에 판매가 가능합니다.
365일 연중무휴 24시간 심지어 주말에도 문의가 가능 하다는 점입니다.
안전하고 빠른 조회와 진행을 통해 당일입금까지 가능합니다.
다년간의 노하우로 폰테크진행 사후에 문제가 생기지 않습니다.
전국 어디든 출장이 가능합니다.
이 밖에도 여러 장점들이 있지만 가장 중요한 것들만 체크를 했습니다.
다이렉트 폰테크 에서는 기타 사기방지를 위한 상담이나
본 업체를 이용하여 진행하지 않아도 친절하게 설명을 해 주시니 폰테크를
잘 모르시는 분들은 한번쯤 문의를 해보시는 것을 추천드립니다.
사실 여러 업체와 광고도 많아 어느 업체를 믿어야 할지 모르는 분들에겐
이것보다 더 좋은 것은 없을 것 같네요.
폰테크를 진행함에 있어서 주의해야 할 점도 물론 있습니다.
보장되지 않는 높기만한 매입가 경계하기
많은 분들이 높은 매입가만 보고 찾은 업체는 대부분 이런저런 명목으로 매입가에서 차감을 하는데요
보통 출장비를 받거나 출장비가 없다고 하고선 매입가에서 차감 후 지급하거나
수수료나 다른 명목들 역시 동일한 방식으로 결국은 매입가에서 차감을 하는 경우가 대부분이라
높은 매입가만 보고 진행을 하게되면 결국 피해가 발생할 수밖에 없습니다.
유심은 꼭 챙기기
폰테크 진행 이후에 유심칩은 어떠한 이유로든 본인이 반드시 챙겨야 합니다.
그렇지 않을 경우엔 소액결제로 인한 요금폭탄 소위 유심깡의 악용 우려가 있기 때문에
유심칩은 반드시 본인이 챙겨야 합니다.
매입금은 바로 받기
개통한 기기를 넘김과 동시에 그 자리에서 매입가를 입금받으셔야 합니다.
내일 입금이 된다거나 기타 이런저런 이유로 입금을 미루는건 99.9% 사기입니다.
처음보는 사람이 편의점에서 물건을 가져가면서 내일 돈을 주겠다고 하는 것과 마찬가지죠
절대로 기기를 넘김과 동시에 입금을 받으셔야 합니다.
그렇지 않은 경우엔 기기만 넘기고 돈은 입금받지 못하는 상황이 발생합니다.
기타 다른 주의사항들 역시 많지만 가장 중요한 점들만 말씀 드렸습니다.
나머지 자세한 사항은 다이렉트 폰테크에 문의하시면 쉽고 상세한 설명을 들으실 수 있습니다.
furosemida tabletas 40 mg
(furosemida tabletas 40 mg, 3. 5. 2022 13:33)Los síntomas que indican el desarrollo de un desequilibrio hidroelectrolítico pueden incluir dolor de cabeza, calambres, tetania, debilidad muscular, arritmias cardíacas y trastornos dispépticos.
BestForexBonus
(Howardpet, 2. 5. 2022 14:05)
Instant Transactions. With FXSign now quickly deposit and withdraw money anytime and anywhere without any delay. 150+ tradable instruments . 50% Bonus .
power bi курсы skillbox
(PatrickHam, 2. 5. 2022 2:32)
онлайн курсы для начинающих ландшафтный дизайн Пестякам https://4l.su/dizayn/dizayn-mobilnyh-prilozheniy
яю:C@AK
Купить диплом
(MatthewPsymn, 1. 5. 2022 1:37)
Купить свидетельство на найте об завершении института в Ковров по специальсности Художник росписи по дереву c фирменный бланк.
https://novocheboksarsk.diplomtop.org/
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82
dark humor jokes
(Dennisbaw, 6. 5. 2022 7:15)